Resan till Dalarna



Här är nåra bilder ifrån Dalarna. Det har varit jättekul! :D
Vi har varit i Orsabjörnpark, någon Älgpark och så har vi varit i Falun och Tällberg där var det JÄTTEFINT!
Och glömm inte Uppsala på vägen hem!
 Och på en massa andra ställen som jag inte minns vad det hette :P Haha..

Och i måndags var jag i Stockholm med mina kusiner + deras mamma :)
Där hade vi oxå jättekul och shoppat! :D Längtat i typ ett år efter att få åka och shoppa i Stockholm! :'D
Lägger ut bilder på vad jag shoppade där imorgon eller kanske på söndag, för imorgon halv 3 så skall jag åka mot stan för att åka på distrikts läger och det är klart på söndag eftermiddag så ingen bloggning fram tills dess ;/
Men det kommer att bli kul! (Hoppas jag)

Så ni får ha det bra! :D Godnatt<3

2 kommentarer
Millaaa

sv; okej :) jag har en nikon d40 :D

kram

2010-08-19 @ 10:15:49
URL: http://aannddeerrssoonn.blogg.se/
jennifer

ja! Falun, där vavi på klass resa <3

2010-08-19 @ 12:21:00
URL: http://cliiick.devote.se



NAMN
Är du här ofta?

MAIL

URL/BLOGGADDRES



Trackback