Idolfinalen 2010


Ikväll laddar jag för fredagsmys framför Idolfinalen.
Även fast jag inte följt Idol det särskilt mycket iår men tycker jag i alla fall att man ska kolla in finalen. Men vem vinner då? Själv tycker jag att Minnah ska vinna, eller egentligen Olle då, men det blev ju tyvärr blev det inte så. :( 

Här är skivan Det bästa från idol 2010, för dom som har Spotify!

Ojj just nu känner jag att jag kommer däcka närsomhelst, så vi får se hur mycket av finalen jag orkar se. Jag är helt slut! Vi hade ju Nobel igår så jag var i säng vid halv-elva tiden, sen var det ju såklart helt omöjligt att somna! Det var så mycket stress och saker som hänt den dagen så allting snurrade omkring i mitt huvud. Men kul var det i i alla fall! ;D Ni skulle ha smakat efterrätten, glassbomber, det var så gott! :D  PUSS

Bildkällor: {Minnah} & {Jay}

0 kommentarer



NAMN
Är du här ofta?

MAIL

URL/BLOGGADDRES



Trackback