LUCIA + IDOL + EMD

Lite senare än vad jag sa men här kommer lite bilder ifrån konserten jag var på för en vecka sen! ;)

Allra först var det Gotland lucia som sjöng lite jullåtar och så.
Sen var det EMD som sjöng några låtar ifrån sin nya skiva Rewind, och lite andra låtar som dom gjort.
Efter det kom Andreas Weise som sjöng Ain't no sunshine och Linnea Henriksson som sjöng Hope there's somone.

Sen kom den som alla väntat på, Olle Hedberg! Alla jublade, skrek och klappade händerna. Han pratade lite grann sen sjöng han hoc spelade gitarr han sjöng bl.a. No diggity och lite andra låtar han sjungit i IDOL, och när han sjungit alla låtar så ropade alla "en gång till, en gång till...!". Så han sjöng The scientist som sin sista låt.

Sen så fick vi köa i lite mer än en timme för att få komma upp på scen och köpa skivor, snacka med alla och få autografer av alla som varit med. Och jag ska bara säga er en sak, det var kallt som sjutton och man trodde nästan ett tag att man skulle frysa ihjäl, men de var det helt klart värt! Jag och Anninka hade gjort en skylt som det stod Olle på, och han gillade den, så han skrev : "Till fina Emma och heta Annika. Olle". :D Hihi, Olle tycker att jag är fin :} Och sen gick vi till EMD, och dom var hur mysiga som helst!! Alla i EMD sa bl.a. "Gud vad söt du är!" "Vilka fina ögon du har" och "Jag såg dig ifrån scenen" till en. Det sista var Erik som sa, och det roliga var att jag kunde knappt se honom eftersom det var en person framför mig som var längre än jag. Så man kan ju undra hur många tusen tjejer dom sagt något sånt till ;) Men man blir överlycklig i alla fall när dom säger något sånt till en! :D 
Nu ska jag iväg och julstöka lite grann så puss&kram!!
   
0 kommentarer



NAMN
Är du här ofta?

MAIL

URL/BLOGGADDRES



Trackback