Fototävling



[Mitt tävlings bidrag]
(En av mina 1000 näbilder)


Jag är med i en fototävling, jag hoppas att jag vinner! :)
Ni kan ju ochså vara med ;D

Här kommer lite info om tävlingen:

TÄVLINGEN:

Tävlingen består av fyra delomgångar. Ni kan välja själva vilka deltävlingar ni vill vara med i, och det är tillåtet att vara med i alla (även om man är finalist i en tidigare omgång med). Efter varje omgång blir det ett nytt tema, och efter varje omgång väljs fem vinnarbidrag ut. Alla 20 vinnarbidragen har sedan chans att vinna ett sponsrat fotopris i den stora finalen som hålls efter fyra delomgångar!

Publicera din finaste bild inom ämnet som ni kan läsa på rubriken (denna gång NÄRBILDER) i ett inlägg på din blogg. Skriv att det är ett fotobidrag och länka det till detta inlägg (ni behöver alltså inte publicera bilden nedan utan bara länka). Skriv sedan en kommentar i detta inlägg att ni är med och tävlar! Deltävling 3 pågår till och med fredagen den 14 juni!

>>HÄR ÄR TÄVLINGEN<<


KRAM<3

0 kommentarer



NAMN
Är du här ofta?

MAIL

URL/BLOGGADDRES



Trackback