Härlig dag!



Bild: gamal.   Foto: Jag

Hej, nu regnar det som tusan..

IDAG:
Först duschade jag och sen cyklade jag och mötte Tove för att köpa jordgubbar, MUMMS! :d
På vägen hem så cyklade vi och hälsade på i våran gamla skola, fröknarna blev jätteglada, och sen gick vi och gungade och pratade och vi ba: ååå gud vad jag saknar det här! :'(  ♥

Sen cyklade vi hem gjorde jordgubbs smotie som blev as god, sen flummade vi på studsmattan.
Efter det satt vi oss vid datan ett tag och efter det så såg vi på en gamal film ifrån vår gamla skola och vi höll på att skratta ihjäl oss ett tag ;D

Så min dag har varit jättebra, har eran varit det?

KRAM♥


1 kommentarer
lashnoblom

kan verkligen se att du behöver lite hjälp.. din blogg just nu för mig är alldeles för långt åt vänster och ser inget av de du skrivit.. :S

2010-06-22 @ 13:51:33
URL: http://lashnoblom.blogg.se/



NAMN
Är du här ofta?

MAIL

URL/BLOGGADDRES



Trackback