Nyfikna kor

BildBomb!

Bild: Blommor Foto: Jag


Bild: Nyfikna kor Foto: Jag

USCH FUL BILD PÅ MIG!!
Gissa hur många smultron det var!
Gissningar: 39                   DET VAR TYP: 41 (FÖRUTOM DOM JAG ÅT UPP)


Bild: Ägg pappa hittade. Foto: Jag

Hej! Kom nyss hem ifrån en promenad/cykeltur med familjen^^


Det här hände idag:

Rensade grusgången, nästan klar ;D
Gick till standen men Erik, vi badade och solade, sen hde vi vattenkrig med vattenslangen, den ena fick studsa studsmatta och så fick den andra spruta vatten på den ^^ As kul! PROVA DET!
Sen plokade jag smultron, det var as många! :D

Vi åt mat sen med hela familgen det va lax med färsk-potatis :) 
Sen gick vi alla på promenad/cykeltur.
Det var nåra nyfikna kor på stranden och när vi gick över ett stängsel ville en följa med oss^^
Sen hittade vi röksvampar, som vi stampade lite på;)
Pappa hittade fågelägg :)
Sen hittade jag en sten med en kula i.

Det var min dag:) Den har varit as bra! Hoppas att eran varit lika bra ;)

Godnatt<3

1 kommentarer
Liza

kan det var 39 smultron? :-D

2010-06-26 @ 12:08:40
URL: http://liiziz.blogg.se/



NAMN
Är du här ofta?

MAIL

URL/BLOGGADDRES



Trackback