Fotboll nästa!

Hej! Nu skall jag snart åka till min fotbollsträning. :D   Har precis ätit pasta så är alldeles proppmätt! :S
Annars har vell dan varit bra..

Jag vaknade på världens bästa sätt också! Först ringde väckarklockan som sjöng keep on walking, (jag måste nästan alltid sjunga med på den) och så kommer mamma upp och säger att bilden jag skickade in till tidningen kom med - IGEN! Jag har skickat in bilder 2 gånger och dom på tidningen har publicerat dom båda gångerna!! :D

Och sen var jag på elevråd från 13 - 15, och där satt vi och diskuterade grejer och drack saft ^^
Så det har varit en superdag!

                                           Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag
                                                              Hejdåååå! <3



                           
                                                       [Mitt ben och en fotboll]

2 kommentarer
jennnifer

haj haj :) vet int va jag ska skriva :p (ville bara skriva något:)

2010-05-03 @ 17:00:36
A N D R E A

niiiice blooooogg! :D

2010-05-03 @ 18:50:13
URL: http://andreaemelie.blogg.se/



NAMN
Är du här ofta?

MAIL

URL/BLOGGADDRES



Trackback