Härligt!

Idag har dan varit jätte bra, eller jaa bara eftermiddan men det räknas som hela dan! ;D

Först på so/sv så hade ett dokument jag sparat försvunnit så jag fick ta ett annat dokument som jag inte ens kommit halvägs på ;(
Och sen hade vi gympa och jag trodde att vi skulle va ute vilket vi inte skulle va.. och så spelade dom forboll och jag hade inga inneskor.. -.-'  (inte kul)
Men men vi satt och flummade och kollade på! ;)

Sen lunch det var fisk... det var ganska ok..

Sen hade vi no och vi lödde (teknik grejs) eller vad det nu heter?! Och det var ass kul att smälta ner ståltråd^^
Och sen pratade läraren skånska xD (han är inte från skåne) och det var jätte kul :)

Sen matte då fixade jag Elin och Cornelia så bara vi kunde sluta 15 min tidigare! ;D Så vi gick sen till bussen och låg i skuggan och flummade för det var typ 25 grader och där satt vi jeans (och jag i mina coooola solglasögon) och svettades ;D

Det var min dag..

Här kommer lite bilder tagna med min mobil så ta dom som dom är :P

                                                        [Cornelias sko]

                                                   [Blomma]

                               [Mjölkpakets lådbil vi gjorde på non]
0 kommentarer



NAMN
Är du här ofta?

MAIL

URL/BLOGGADDRES



Trackback