I wanna be a billionaire, so fricking bad





Jag har kommit på att löven är väldigt fina så här års, när dom börjar ändra färg (som första bilden)
Förra helgen så fotograferade jag inte bara blommor utan också löv! :D
Så prova det, det blir faktist bra!

Aja idag har det inte något speciellt.. ikväll var jag på fotbolls träning, och det gick inte såå bra. (för mig) Men tränarna tyckte att det var en jättebra träning?
Jaja, och när jag kommer hem utan mina rosa strumpor för dom försann på träningen, ja då kommer jag på att det kan vara bra att ta med vattenflaskan hem ifrån träningen också! :P
Haha är man en guldfisk eller inte!? :'D

Nu skall jag gå och göra mig iordning så jag kan gå upp och läsa ;)
Bye!

1 kommentarer
klara

Sv: Okej, synd. De sista bilden va super fin:D!

2010-09-03 @ 21:25:26
URL: http://klaracarlsson.blogg.se/



NAMN
Är du här ofta?

MAIL

URL/BLOGGADDRES



Trackback