I övermorgon

Hejsan! Jag sitter här och lyssnar på spotify och skriver packlista inför Åre. Även fast man brukar skriva packlista så får man ändå den där känslan av att man glömt något viktigt när man åker. Men jag har hittills inte kommit så långt på listan än. Det finns ju en hel del att skriva ner. Men vart skall man börja? :'D
Oj jag åker ju i övermorgon!! :D

Aja idag har det varit en ganska lugn dag med elevensval hela dagen {så skönt!}. Vi hade spanska och därefter bild, men mitt i lektionen så går brandlarmet igång, när man väl kommit in i målandet och så måste man kasta sig ut i kylan. Brr! Men vi gick förbi våra skåp så vi hämtade våra jackor. Tur det för det är svinkallt ute! Sen fick vi svara på några frågor om hur vi tycker vår skola är och så. När skoldagen var slut åkte jag en smockfull buss till staden för att gå på stan med Tove. Hittade lite små grejer ;}
Nu skall jag kolla några bloggar och sen ska jag nog hoppa i säng. Godnatt på er!

0 kommentarer



NAMN
Är du här ofta?

MAIL

URL/BLOGGADDRES



Trackback