Tillbaka!

Jag vet att jag inte bloggat på hela hegen men jag har varit bortrest till min faster och hennes man som fyllt år :P
Och dom hade inte något internet så jag kunde inte blogga :(
Men nu är jag tillbaka! :D



Så idag fyller man år, usch vad tiden går fort :s
Aja hipp hurra för mig! :D
Vill ni veta vad jag har fått? Klart ni vill! (Vet jag är liiite skrytig^^)

Aja minneskort till min kamera, vit Addidas tröja (kanske byta), en mugg som det står Emma på, 1000 kr och New moooon! :D
Det har jag fått ensålänge av familjen och mormor och morfar, nästa helg tänkte jag bjuda hem kusinerna och vännerna :) 

                                                      [Någon skillnad från förut?]


Jag gör ett inlägg med bilder och så från resan senare!
Hejdå<3

1 kommentarer
ISABELLE

hihi taack! :) <3

2010-05-16 @ 19:27:29
URL: http://iisssabelle.blogg.se/



NAMN
Är du här ofta?

MAIL

URL/BLOGGADDRES



Trackback