Ohh look a rainbow!!

Igår på matchen så vann vi med 5-0!! :D Äntligen! Vi förlorade senaste matchen, så det känns sjukt bra! ;) Och under matchen så regnade även fast det var solsken! :O Haha och det var typ en jättestor regnbåge också, då tänkte jag att jag skulle ha kameran!! :P 
Haha jag som tappade koncentrationen tänkte:
"Ohh look a rainbow!!" Haha jag tyckte det lät fett kul :'D
 Typ varje gång man ser något speciellt som man så in h*lvete vill fota, så har man inte kameran med, eller så är batteriet dött :(
På vägen till träningen finns det ett jättestort fält med solrosor, och när vår träning är slut är ljuset PERFEKT!
Måste verkligen ha med kameran nästa gång!! ;)
Och idag på träningen gick det jättebra och var jätte kul! :D

Nej nu skall jag måla naglarna, det blir blått idag ;)
Vet att det inte är någon kul bild men jag har inte tid att sitta och redigera och hålla på.. Imorgon så kommer det bilder ;)

2 kommentarer
Klara

Sv: Jag tror jag fattade;)



haha, så känner jag allt när jag ser en regnbåge vid fel tillfälle!

2010-08-31 @ 22:03:21
URL: http://klaracarlsson.blogg.se/
jenniifer - photography

sv.tack för din fråga! ")

kram

2010-09-01 @ 08:25:42
URL: http://jenniifer.webblogg.se/



NAMN
Är du här ofta?

MAIL

URL/BLOGGADDRES



Trackback