De vann på straffar!

Idag har jag suttit i en hall och kollat på fotboll hela dagen. Min lillebror vann finalen med sitt lag på straffar! Det var skoj i början men efter att ha suttit på en hård träbänk i några timmar så tröttnar man på att kolla på  L Å N G A  20-minuters matcher även fast det inte är någon man känner som är med och spelar. Tur att jag hade med kameran så att jag i alla fall knäppa lite kort på dom som jag i alla fall kände. För min kusin var inne och spelade final också, men den förlorade dom på förlängnig.
Sen när jag ska försöka ta bussen hem så missar jag den! Jag fick stå ute i blåsten och frysa i 20 minuter sen orkade jag inte stå där längre så jag gick tillbaka till hallen för att ta en senare buss hem.
Puss!

0 kommentarer



NAMN
Är du här ofta?

MAIL

URL/BLOGGADDRES



Trackback