SUMMER RED?



I lördags när jag handlade julklappar så hittade jag det här fina nagellack, och det var precis den färg jag letade efter. Och så tänkte jag när jag såg den, "Åhh vilken fin julfärg!" men sen när jag kollar lite nogrannare så ser jag att det står SUMMER RED på den. Haha, lite fail kanske? :'D Nej men det är nog en sommar färg också om man tänker efter. Tycker ni att det är en jul eller sommar färg? :) Själv tycker jag att det är en julfärg.

Annars idag har jag ägnat hela min dag åt att lyssna på spotify och julstäda mitt rum. Riktigt fint har det blivit, jag har till och med en egen liten gran! Plast dock men det funkar ju lika bra, den barrar ju iaf inte som tur är! ;) Puss&kram!
1 kommentarer
Ida Fiskaa

svar/ tusen takk! jeg husker desverre ikke hva dne heter :/

2010-12-23 @ 18:37:27
URL: http://blogg.idafiskaa.com



NAMN
Är du här ofta?

MAIL

URL/BLOGGADDRES



Trackback