Today

Hej! Jag vet att inte skrivit på 2 dagar men jag har haft mycket att göra :P

Jaja idag hade vi elevens val i skolan idag, så först gick jag och Jennifer till sy slöjden^^ Där jag gjorde klart min tofflor, (lägger ut bild lite senare).
Sen hade vi svenska/so då vi satt i biblioteket och läste^^ Sen var det lunch dax :P Det var tjockis  pankaka..
Sen gick vi till kulan för det var massor folk där, för musik läraren och 3 andra lärare som satt och spelade musik och sjöng, super mysigt! :D  Det var bäst när en av dom sjöng wonderwall :)
Sen hade jag klassråd.. det gick vell sådär men helt OK ;)
Och när jag kom hem hade mamma bakat bullar :D

Så dan har varit bra :thumbup:                        

Hejdå<3

                              
                                                         [Mammas goa kanlel-bullar]

1 kommentarer
Lisa

Tack Emma! Jag ågrar mig dock;) och skall klippa sne lugg igen så snart jag kan! :P

2010-05-08 @ 10:40:15
URL: http://pettronella.blogg.se/



NAMN
Är du här ofta?

MAIL

URL/BLOGGADDRES



Trackback