Gammla sommar bilder

Hello, sitter här och längtar till sommarn och värmen. Kollade igenom alla bilder jag lagt upp här ifrån i sommras och oj vilken skillnad! Man ser ju verkligen då jag började redigera bilderna i photoshop och när jag fick min systemkamera. Haha kul att se, skrattar nästan åt mig själv när jag ser saker jag missat och så. Ett tag märkte jag ju bilderna i paint och ändrade storlek där. Ha! Jag som hade photoshop då men visste inte hur man använde det. Men nu vill man ju ha en nyare version där det finns mera funktioner och sånt där, actions är något som jag verkligen skulle vilja börja använda! Men det går ju inte med mitt elements 6 :/ Någon som kan tipsa om ett bra photoshop där man kan använda actions? Och var man kan få tag på det. För det finns ju några stycken att välja på ;}


En av bilderna som påminner mig om sommaren. Minns nästan den dagen då jag tog den här bilden. Hade precis köpt en fototidning och läste lite tips för att ta lite annorlunda bilder, ett tips var att ta en riktigt närbild, eller makrobild. Men man skulle ju egentligen ha ett makroobjektiv men jag körde på med min digitalkamera. Det funkar ju det också som ni ser!

3 kommentarer
Jessika

Ååå.. sommar! :D

2011-02-07 @ 18:58:41
URL: http://mycreativeworld.blogg.se/
Caroline

sv: ja visst är det ! :)

2011-02-07 @ 19:38:13
URL: http://hejccaroline.blogg.se/
Elina [FOTO]

Vacker bild :)

Ha en bra dag!

2011-02-14 @ 13:31:24
URL: http://meullerphoto.blogg.se/



NAMN
Är du här ofta?

MAIL

URL/BLOGGADDRES



Trackback