Cheesecake

Hejsan hoppsan! Kollade nyss jag har 37,7 graders feber. Så fort som jag såg på termometern så mådde jag nästan sämre, bara för att jag trodde att jag skulle kunna åka till skolan imorgon. :/ Det börjar bli tråkigt att vara hemma och kolla på barnprogram. Aja får väl rota fram Twilight och New moon och kolla på dom, kanske kan få mamma att hyra Eclipse också och kanske köpa en bra tidning? ;} Plugga matte och spanska måste jag se till att jag gör också. Hade egentligen matteprov idag {!} och nästa vecka har jag spanskaprov :o Men det känns rätt så bra för vi har kutdag dagen innan. Fast det skulle ju vara bäst att inte alls behöva plugga då, men vi får se hur det blir med det. ;)

Här kommer lite tre bilder på en cheesecake som vi åt förra veckan, J Ä T T E G O D! Vill ni ha recept så säg bara till!
Nu ska jag upp och sova, godnatt!

1 kommentarer
S A N N A S . R U M - Sveriges största Au Pairblogg

Fyyyyy vad gott :D hihi.

2011-01-27 @ 16:06:41
URL: http://sannasrum.se



NAMN
Är du här ofta?

MAIL

URL/BLOGGADDRES



Trackback