Zzznark!

Ikväll har jag inte gjort något speciellt alls, bara suttit och halvsovit vid datorn. Jag är helt slut! Sov ju hos Jennifer inatt och hon åker inte buss i 7 minuter {vilken lyx man kan ha!} som jag utan typ 35 minuter så vi gick gå upp vid 6! Wohoo, duktigt va? Jag vaknade i alla fall av att hennes väckarklocka vrålade igång med låten Break your heart. Inte världens bästa uppvaknade men men. På bussen var vi så trötta att vi satt och bara skrattade åt allt, eller i alla fall jag! :'D
Det var första dagen i skolan alltså, den var väl helt okej har varit ganska trött nästan hela dagen. Jag vaknade nog till när vi hade gympa och hoppade trampolin. Det var faktiskt skoj! ;)
Nu skall jag dra, PUSS!
Bild ifrån igår

1 kommentarer
Kamilla Nylund

Vilken fin bild :-)



sv: Tack!

Jag använder photoshop cs3.

2011-01-16 @ 11:39:36
URL: http://kamillush.blogg.se/



NAMN
Är du här ofta?

MAIL

URL/BLOGGADDRES



Trackback