And the winner is..

Hejsan alla glada! Vill bara berätta att jag vann den här tävlingen om designen hos Karolina!!! :D {inlägget} Kvällen blev mycket bättre nu! ;} Aja nog om det. Igår kväll laddade jag in alla bilder ifrån min kamera till datorn, det blev runt 500 kort. Men alla kort jag har tagit utomhus är gråa och tråkiga. Jag vill ha vår, färger, sol och värme! Jag vill ut och ta kort! Känner mig bara allmänt seg just nu, jag är så less på att stå vid en ful halvsmält snöhög och frysa och vänta på bussen.

Nu måste jag gå och plugga so, har prov imorgon om Jordens inre och yttre krafter. Puss!

1 kommentarer
Jessika Bergström

Tulpaner :)



Kommer ihåg när vi hade de där me jordens krafter på son :P Hade ett helt weird grupprov på de sen XD

2011-01-19 @ 18:38:58



NAMN
Är du här ofta?

MAIL

URL/BLOGGADDRES



Trackback