2011?!


Ojj, nu är snart 2010 slut och sen är det 2011!
 Haha det kommer ju vara helt muppat att skriva, 2011.
Ucsh vad tiden går, jag hinner ju inte med, ibland önskar jag att jag kunde frysa tiden eller i alla fall göra att den går långsamare. Så om ett halvår så går jag ju alltså ut åttan, vill nästan inte, kan man inte få gå i åttan lite längre? Haha vissa undrar säkert varför jag vill det, men jag har faktist gillat åttan, eller lektioner är väl inte det roligaste som finns, men det är ändå något som gör att jag gillar att gå åttan i alla fall. Aja åttan för mig är ganska roligt ;) 
Men men, tiden forsätter att gå som den alltid gjort! Haha, Puss!
2 kommentarer
Lisa - Smilinggirls!ッ

Riktigt snygg bild! :)

2010-12-29 @ 21:27:29
URL: http://smilinggirls.blogg.se/
Lisa - Smilinggirls!ッ

sv: Kul att höra! Jag redigerar bilderna i Adobe Photoshop 7.0, och för det mesta improviserar jag bara ihop något som jag tycker passar på bilden, men på några bilder har jag även använt mig av färdiga actions som går att ladda hem! :)

2010-12-29 @ 23:50:22
URL: http://smilinggirls.blogg.se/



NAMN
Är du här ofta?

MAIL

URL/BLOGGADDRES



Trackback