Är det redan höst?



Bild i photoshop

Jag har en känsla av att det redan börjar bli höst, här är det iaf en massa regn och blåst, och förra veckan fick jag en katalog med HÖSTMODE! ;S
Jag vill inte att det skall bli höst, jag vill inte börja skolan igen. Varför kan det inte vara sommarlov hela tiden? :)
Vet att jag gnäller men vill inte ha någon höst, går den inte att hoppa över den, bara för iår? :P

Fast det kan ju vara ganska mysigt med höst oxå, man går omkring med en varm halsduk och kan hoppa omkring i löven! :D haha inte för att jag gör det särskilt ofta men iaf :P
Haha det slutade med att det blev ändå ganska posetivt med att hösten kommer om någon månad ;)
Fast sommaren kan vara kvar ett tag till.

SOMMARTIDER (HEY HEY) - GYLLENETIDER

1 kommentarer
jennifer

det får int va höst redan!! det käns som att det va hust typ för en vecka sen!!

2010-07-26 @ 09:03:40
URL: http://cliiick.devote.se



NAMN
Är du här ofta?

MAIL

URL/BLOGGADDRES



Trackback