ECLIPSE

                                                                                                                           
                 REDIGERAD I PHOTOSCAPE AV MEJ  


Hejsan hoppsan! Vet att jag uppdaterat dåligt.
Åkte till Tove sent igår kväll och kom nyss hem.

Det här har vi gjort:
Sett film (The uggly truth), badat i hennes pool (har världens soleld!), och nu har vi sett på Eclipse på bio. ^^ Vi hann aldrig äta upp popcornen för den var så j*vla spännande, jag fick ♥-attack nåra gånger ;) SE DEN!!
Bästa scenen: (Bella) Dad it´s cool i´m a virgin.. xD Ni fattar om ni sett filmen ;D
Sen åt vi glass i hamnen, och på hemvägen spelades like a virgin på radio så passande, så vi alla sjöng med Haha, gud vad vi har haft kul! :D


LIKE A VIRGIN - MADONNA (en ny favoritlåt) ^^



Orginal-Eclipse bilden fick jag tag på här.

!PS har en bloggpaus så jag uppdaterar när jag har lust ;) DS!

Ni får ha det bra<3

 

 

 

0 kommentarer



NAMN
Är du här ofta?

MAIL

URL/BLOGGADDRES



Trackback