Utflykten

BILDEN INSPERERAD  IDÉ MED TEXT IFRÅN {isabelle}


 


Hejsan!
Utflykten idag:
Först åkte vi till en kyrkogård för att kolla gamla gravastenar.)
Sen åkte vi mitt ut i ingenstan och fikade^^
Efter det så åkte vi till Körsbärsträdgåden (gamal släktings trädgård) och kikade runt lite. (Jag tog bilder ofc!)
Sen åkte vi till en till kyrkogård, och gick upp i ett torn (som är med på sista bilden).
Det var 12 m högt, det var läskigast att klättra upp. :S
Sen åkte vi till ett krukmakeri och kollade runt där bland en massa grejer ;)
Sen åt vi mat på en resturang en bit bort, jag åt kebab för första gången i mitt liv (!) Att jag har missat den goda maträtten såå länge!! :S
Och på hemvägen åt vi glass vid stranden^^

Nu skall jag hoppa i duschen (<-- hur stavas det ni igen?? hmmm..) för jag har varit ute och sprungit.
Såå hejdå<3
 

0 kommentarer



NAMN
Är du här ofta?

MAIL

URL/BLOGGADDRES



Trackback