Sista dan i 7an

                           

Jaha, sista dan i 7an då..
Dan har gått så himla sanbbt :S

Först hade en i min klass fixat kladdkaka, grädde, kex och cola det var ass gott och jag tog alldeles för mycket, så jag trodde att jag skulle spricka! :S

Haha sen gick alla till aulan där några elever spelade musik och sjöng och det var jättebra! ;)
Sen så skulle elevrådet gå upp på scenen, och jag är med i elevrådet jag baa "ohh shit!" och så fick jag och alla andra elvrådare en ros och en kram av rektorn ;)

Sen det BÄSTA då sjöng rektorn! :D Det var såå roligt! För han kan inte sjunga, och varje termin så sjunger han inför hela skolan på avslutingen. :D

Sen fick vi våra omdömen och sa glad sommar.

SEN när vi väntade på bussen så fick vi stå i en busskur 1 ½ timme bara för bussen inte kört förbi skolan så vi fick ta en senare :(

Men det var ändå ganska mysigt, för jag hade med mig Cecilia som skulle hem till mig och nåra andra roliga 7or så vi flummade lite, nåra snusande gelé hallon :D haha

Och nu sen har jag sett på New moon med Cecilia :D
Men hon åkte hem nyss :(

Och ikväll är det grillkväll med Eriks klass så jag ska vara där ett tag;)

Förlåt för att det var ett så långt inlägg men det var så skönt att skriva av mig ;)

GLAD SOMMAR! :D

0 kommentarer



NAMN
Är du här ofta?

MAIL

URL/BLOGGADDRES



Trackback