Regn..

Kan det inte sluta regna? Så det kan bli varmt och så jag kan gå med mina nya shorts, jag fick nåra gamla jeans av mina kusiner som jag tänkte klippa shorts av men det passar ju inte med det här vädret -.-'


Min dag annars: Jaa den har vell varit bra? Jo, först hade vi handledartid lite flummit för jag är som en zombie på morgonen (har varit det hela dan).
Sen sy slöjd jag blev klar med broderiet vi var tvungna att göra, men det var roligare än det verkade. ^^ Skit nu kom jag på att jag kunde tagit kort på den :(
Aja sen hade vi engelska prov :S Det gick bra, det var bara en grej som jag inte fatta men annars gick det awsome ;D
På lunchen åt vi korvstroganof..ingen komentar på det.. ^^
På spanskan hade vi vikarie så vi behövde inte redovisa, men det blir imorn istället. Hoo tack nu kom jag på det(pratar med mig själv) .. :)
Sen på svenskan läste jag bok men den var inge bra så jag bytte och den boken var lite bättre.. Den hette,, nejj nu glömde jag något med Paris iaf! ;)

Och nu sitter jag här. Och än så regnare det..
Bilden: Just nu hemma hos mig..
Fotograf jag :)



Hejdå<3
2 kommentarer
johannahallbom ;)♥

HAH MENARE :D♥

2010-06-01 @ 07:03:39
URL: http://helpp.blogg.se/
johannahallbom ;)♥

HAHA, dom fick ju åka ända hit till gotland så ;)

men att va här är det bästa som hänt alla!

det är ett praadis, haha ^^♥

2010-06-01 @ 07:04:29
URL: http://helpp.blogg.se/



NAMN
Är du här ofta?

MAIL

URL/BLOGGADDRES



Trackback